ساخت اپل آیدی با شماره مجازی گوگل ویس

Thursday، ۷ Dey ۱۴۰۲

ساخت اپل آیدی با گوگل ویس یکی از موارد استفاده از شماره مجازی گوگل ویس می‌باشد؛ در ادامه به توضیحات و آموزش تصویری ساخت اپل آیدی با گوگل ویس می‌پردازیم.

چرا باید برای ساخت اپل آیدی از شماره مجازی استفاده کنیم؟

متاسفانه کمپانی Apple شماره‌های ایران را برای ثبت در سرویس‌های خود معتبر نمی‌داند. با توجه به اینکه این اپل از خردادماه ۱۴۰۰ اضافه کردن تایید دو مرحله‌ی بسیار جدی دنبال می‌کند، برای ساخت و اضافه کردن تایید دو مرحله‌ای باید از شماره های مجازی استفاده کنیم.

گوگل ویس چیست؟ و چرا برای اپل آیدی از گوگل ویس استفاده کنیم؟

گوگل ویس سرویس رایگان شماره مجازی آمریکا می‌باشد که توسط گوگل به کاربران ساکن آمریکا ارائه می‌شود، گوگل ویس دارای اپلیکیشن اندروید و ios و همچنین نسخه تحت وب جهت مدیریت پیام‌ها و تماس می‌باشد،گوگل ویس به شرط استفاده محدودیت زمانی ندارد و همچنین از امنیت بسیار بالایی برخورد دار می‌باشد که بهترین انتخاب ایرانیان برای اپل آیدی می‌باشد.

خرید شماره گوگل ویس و توضیحات بیشتر

توجه:

  1. جهت ساخت اپل آیدی از آی‌پی آمریکا استفاده کنید.
  2. جهت ساخت و اضافه کردن شماره به اپل آیدی از نسخه وب اپل آیدی استفاده کنید.
  3. مطالب و سوالات متداول پایان مطلب را کامل مطالعه کنید.

مرحله اول: ثبت اطلاعات اپل آیدی

وارد صفحه ساخت اپل آیدی شوید: https://appleid.apple.com/account

اطلاعات اپل آیدی که قصد ساخت آن را دارید به ترتیب وارد فرمایید.

  1. نام کوچک
  2. نام خانوادگی
  3. کشور (آمریکا)
  4. تاریخ تولد به میلادی
  5. ایمیل شما
  6. پسورد
  7. تایید پسورد
  8. کشور شماره ( اگر از گوگل ویس استفاده می‌کنید حتما روی United state قرار دهید)
  9. شماره گوگل ویس شما
  10. وارد کردن اعداد داخل عکس
  11. سپس روی Continue کلیک کنید.

مرحله دوم: تایید آدرس ایمیل

اگر در اطلاعات وارد شده مشکلی نباشد، اپل ایمیلی حاوی یک کد ۶رقمی به آدرس ایمیل که وارد کردید ارسال خواهد کرد که شما باید در کادر نمایش داده شده وارد کنید.

مرحله سوم: تایید شماره موبایل

پس از تایید آدرس ایمیل، یک کد ۶رقمی به شماره موبایلی که وارد کردید ارسال خواهد شد که باید کد در کادر نمایش داده وارد کنید.

اگر از شماره گوگل ویس استفاده می‌کنید می توانید از طریق نسخه تحت وب و یا اپلیکیشن اندروید و ios کد دریافتی را مشاهده کنید

آموزش استفاده از گوگل ویس

اتمام ساخت اپل آیدی

پس از تایید شماره موبایل، اپل آیدی شما با موفقیت ساخته خواهد شد؛ و می‌توانید از اپل آیدی در دیوایس های اپلی خود استفاده کنید.

اضافه کردن شماره گوگل ویس به اپل آیدی

اپل از اوایل خرداد ماه ۱۳۹۹ فعالسازی تایید دو مرحله‌ای را بسیار جدی تر گرفته و برخی فعالیت ها را مشروط به فعالسازی تایید دو مرحله ای کرده، به دلیل عدم امکان استفاده از شماره ایران در اپل آیدی، شماره مجازی گوگل ویس به دلیل عدم محدودیت زمانی و ثابت بودن شماره بسیار پرطرفدار شده؛

آموزش ویدیویی اضافه کردن شماره به اپل آیدی

سوالات و مشکلات متداول

پس وارد کردن کد تایید موبایل ارور Your password cannot include your name, phone number or part of your email address را دریافت می‌کنم!

  • این ارور مربوط به پسورد انتخابی شما برای اپل اپل آیدی می باشد و نه شماره یا کد تایید. ترجمه ارور: پسورد شما نباید شامل نام شما، شماره تلفن شما یا قسمتی از آدرس اپل آیدی شما باشد.

ساخت اپل آیدی موفق بود، ولی در هنگام دانلود اپلیکیشن از اپ استور با ارور This Apple Id has not yet been used… مواجه می‌شوم!!

  • برای حل مشکل بر روی Review در پایین ارور کلیک کنید، کشور United State را انتخاب و next را بزنید، سپس یک آدرس نیاز دارید با کمک وبسایت زیر آدرس را وارد کنید: https://fake-it.ws/us/

توجه: شماره تلفن در آدرس را همان شماره گوگل ویس وارد کنید.

در هنگام ساخت اپل آیدی و یا اضافه کردن شماره ارور Enter a valid number دریافت می‌کنم!

  • جهت جل این مشکل اطمینان پیدا کنید که کشور شماره را روی United states قرار داده اید و فرمت شماره را به همانند عکس وارد کرده اید.

پس از وارد کردن کدتایید شماره، کد را قبول نمی‌کند!

  • جهت حل این مشکل سعی کنید چندساعت دیگر تلاش کنید و همچنین قدم به قدم طبق آموزش پیش روید.

ساخت چندین اپل آیدی با یک شماره امکان پذیر است؟

  • بله, با شماره های گوگل ویس می‌توانید بیش از حتی ۵عدد هم اپل آیدی ایجاد کنید اما پیشنهاد می‌شود که هر شماره را در یک اپل آیدی استفاده کنید.

آیا شماره گوگل ویس مطمئن است؟ شماره گوگل ویس غیرفعال نمی‌شود؟

به دلیل مجازی بودن شماره گوگل ویس، کاربران نگران می‌باشند که در آینده شماره غیرفعال شود و به واسطه غیرفعال شدن شماره، دسترسی به اپل آیدی هم از بین رود، هرچند که تا به حال حتی یک مورد غیرفعال شدن شماره طی ۴ سال گذشته نبوده اما جهت اطمینان بیشتر کاربران در ادامه توضیح مختصری از استفاده صحیح از گوگل ویس در اپل آیدی جهت رفع نگرانی‌ها خواهیم داد:

ابتدا باید اطلاع داشته باشید در دستگاه اپلی جهت تغییر شماره استفاده شده در اپل آیدی، نیازی به تایید مجدد شماره نمی‌باشد؛ پس جهت تغییر شماره نیازی به دسترسی به شماره قبلی نخواهد بود(در صورتی که در دستگاه اپلی خود لاگین باشید).

درصورتی که به هر دلیلی دسترسی شما به شماره قطع شده باشد می‌توانید شماره را از قسمت Security اپل آیدی در دستگاه بدون نیاز به دسترسی به شماره قبلی ،تغییر دهید.

پس اگر زمانی دسترسی شما به شماره قطع شده باشد راه جایگزین کردن شماره محیا می‌باشد فقط باید دقت کنید همیشه باید قبل از Logout کردن از اپل آیدی در دستگاه اپلی، سلامت شماره خود را تست بفرمایید.

پشتیبانی آنلاین