سوالات و مشکلات متداول

در ادامه به مشکلات و سوالات متداول محصول تریدینگ ویو می‌پردازیم:

 

اکانت های تریدینگ ویو از چه روشی فعال می‌شوند؟ #

  • اشتراک های تریدینک ویو با روش تریال فعال می‌شوند (تریال چیست؟)

 

دلیل قیمت پایین اکانت‌ها چیست؟ آیا باعث محدودیت می‌شود؟ #

 

چه مقدار زمان می‌برد که مشخصات اکانت به ایمیل ارسال شود؟ #

 

اشتراک پرمیوم در اکانت خریداری فعال نمی‌باشد، دلیل این مشکل چیست؟ #

  • در صورتی که نکات قبل از استفاده را انجام نداده باشید اشتراک تریال شما غیرفعال خواهد شد( توضیحات بیشتر )

 

امکان فعالسازی اشتراک پرمیوم بر روی اکانت خودم می‌باشد؟ #

  • در حال حاظر خیر, تمام اکانت ها از قبل ساخته شده و مشخصات اکانت برای شما ارسال می‌شود.

 

اکانت های ارائه شده از چه پلنی هستند؟ تمامی قابلیت ها فعال می‌باشند؟ #

  • اکانت های ارائه شده از نوع پرمیوم یعنی آخرین پلن موجود تریدینگ ویو می‌باشد و تمامی قابلیت ها فعال می‌باشند.

 

اکانت‌های پرمیوم تریدینگ ویو چند روزه می‌باشد؟ #

 

اکانت های پرمیوم تریال قابلیت تمدید دارند؟ #

  • خیر

 

همزمان چند نفر/دستگاه می‌توانند از اکانت پرمیوم تردینگ ویو استفاده کنند؟ #

  • اکانت های پرمیوم تریدینگ ویو قابلیت استفاده در ۵دستگاه به صورت همزمان را دارا هستند

 

چطور می توانم دیتا و واچ لیست را از اکانت قبلی به اکانت انتفال دهم؟ #

  • ما در این مطلب به طور کامل و تصویری انتقال دیتا را آموزش داده‌ایم.
10+ محصولات
۷۵۰۰+ سفارشات تکمیل شده
۶۰۰۰+ کاربران
5+ مطالب وبلاگ
سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت