شرایط و قوانین استفاده از خدمات

استفاده از خدمات و محصولات این سایت به منزله پذیرش و رعایت قوانین در این توافقنامه می‌باشد
الکترونیک اکانت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال عواقب ناشی از تخلف از این شرایط را بر عهده نمی‌گیرد

طرفین تفاهم نامه

این تفاهم فی‌مابین وبسایت الکترونیک اکانت.آی‌آر با آدرس وبگاه eaccount.ir که در این توافق‌نامه الکترونیک‌اکانت نامیده می‌شود از یک طرف، و در طرف دیگر مشترک با مشخصات مندرج در پروفایل کاربری که از طریق فرم عضویت و یا خرید سرویس در وبگاه مذکور اقدام به ثبت اطلاعات خود نموده است، جاری می‌گردد.

کلیه مشترکین در زمان خرید و یا ثبت نام موظف به ارائه اطلاعات هویتی صحیح و کامل، شامل نام و نام خانوادگی کامل منطبق با شناسنامه خود می‌باشند؛ شماره موبایل ثبت شده در روند خرید یا ثبت نام میبایست به نام شخص باشد ، در غیر این صورت الکترونیک‌اکانت حق دارد سرویس‌های مشترک را تا زمان ارائه مدارک مربوطه و یا اعلام شماره جدید از سوی مشترک، غیرفعال کند.

لازم به ذکر است قوانین الکترونیک‌اکانت تابعی از از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین المللی ناظر بر سرویس های قابل ارائه الکترونیک‌اکانت می‌باشد و از آنجا که قوانین در سطح دنیا به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، الکترونیک‌اکانت حق تغییرات آنی و بدون اطلاع قبلی در قوانین را بر خود محفوظ می‌داند و نسخه قوانین بروز شده، از طریق صفحه “قوانین و مقررات” با آدرس eaccount.ir/terms در دسترس عموم خواهد بود.

 

تعاریف

  • مشترک: شخصی است حقیقی که اطلاعات خود اعم از شماره موبایل، نام، نام خانوادگی و ایمیل را در وبسایت ثبت نموده است.
  • اشتراک / سرویس / اکانت: سرویس مورد تعهد وبسایت الکترونیک اکانت که اطلاعات تکمیلی آن در صفحه محصول توضیح داده شده است.
  • پنل کاربری: وبگاهی با آدرس رایانه‌ای  https://eaccount.ir/profile  که شامل اطلاعات اشتراک خریداری شده و اطلاعات شخصی می باشد.
  • تعرفه یا هزینه: مبلغ قابل پرداخت جهت رزرو و فعالسازی اشتراک که از طریق درگاه های شاپرک پرداخت می‌گردد.

 

نحوه ارتباط طرفین

  • روش ارتباطی مستند الکترونیک اکانت با مشترک، ایمیل های ارسالی و دریافتی از طریق آدرس ایمیل Support@eaccount.ir می باشد.
  • روش های دیگر همانند چت آنلاین، تلگرام و دیگر راه‌های ارتباطی صرفا جهت مشاوره قبل از خرید می‌باشد.
  • لازم به ذکر است هرگونه ایمیلی که با noreply یا no-reply آغاز شود امکان دریافت هیچگونه ایمیلی را ندارند و صرفا جهت ارسال اطلاع رسانی های خودکار می‌باشند.
  • اطلاع رسانی‌های مربوط به وبسایت الکترونیک‌اکانت همانند تغییر ساعات کاری، تاخیر در تکمیل سفارشات، بروز مشکل در سیستم و… از طریق کانال تلگرام با نام کاربری eaccount@ انجام می‌گردد و در صورت عدم دسترسی به کانال تلگرام، مشترک می تواند جهت دریافت اطلاع رسانی ها، آدرس ایمیل خود را از طریق یکی از روش های ارتباطی ذکر شده، جهت ثبت در لیست ایمیل های اطلاع رسانی ارسال نماید.

قوانین استفاده از محصولات

  • الکترونیک‌اکانت تنها واسط میان مشترک و سرویس خریداری شده می‌باشد و مشترک موظف به رعایت قوانین و مقررات سرویس خریداری شده می‌باشد.
  • به دلیل تهیه محصولات در تخفیفات و آفرها و در نهایت قیمت تمام شده‌ی پایین‌تر از نرخ وبسایت سرویس‌دهنده، هر محصول روش و نکات خاص و ویژه خود را خواهد داشت که مشترک ملزم به مطالعه و رعایت آن می‌باشد. نکات و قوانین مربوط به سرویس‌ها در پایان توضیحات هر صفحه محصول یا تب “نکات استفاده” به طور کامل و واضح ذکر شده است.
  • انتخاب پلن مناسب و تحقیق راجع به محصول موردنظر به عهده مشترک می‌باشد و توضیحات محصول صرفا معرفی مختصر هر محصول می‌باشد.

 

پرداخت

  • مشترک موظف است از کارت بانکی ثبت شده به نام وی هزینه هر سفارش را پرداخت نماید، در غیر این صورت سفارش لغو و مبلغ سفارش پس از ۷۲ ساعت کاری به کارت پرداختی برگشت داده خواهد شد.

 

تحویل

  • زمان تحویل و تکمیل سفارش در پایان توضیحات هر محصول ذکر شده‌است.
  • در صورتی که به اطلاعات ارسالی از سمت مشترک نیاز باشد، مشترک ملزم به ارسال اطلاعات دقیق و صحیح می‌باشد. در صورتی که اشکالی در اطلاعات ارسالی مشترک باشد زمان تاخیر، جزو زمان تحویل محاسبه نمی‌گردد.

 

قوانین گارانتی

  • مشترک ملزم به مطالعه نکات هر محصول که در پایان توضیحات هر محصول ذکر شده می‌باشد و در صورت عدم رعایت نکات، به هیچ وجه گارانتی شامل محصول نمی‌گردد.
  • زمان گارانتی برای هر محصول متفاوت می‌باشد که در پایان توضیحات هر محصول ذکر شده است.

 

لغو و بازگشت وجه

  • به دلیل مجازی بودن تمامی محصولات، تنها زمانی بازگشت وجه امکان پذیر می‌باشد که الکترونیک‌اکانت توانایی تامین محصول ثبت شده را نداشته باشد.
  • در صورتی که بیش از ۷ روز از محصول توسط مشترک استفاده شده باشد و زمان گارانتی محصول به اتمام نرسیده باشد و محصول با مشکل روبرو شود (به شرط رعایت نکات محصول) و الکترونیک‌اکانت امکان رفع مشکل و جایگزینی نداشته باشد، مبلغ روزهای استفاده شده کسر و مابقی مبلغ برگشت داده خواهد شد.

 

قوانین مرتبط با تغییرات

  • وبسایت الکترونیک‌اکانت اختیار تغییر در قیمت‌ و تعرفه ها در هر زمان را دارد.